Da var dagen idag snart over,og jeg skal legge meg helt alene i senga. Er ikke ofte jeg gjør det altså. Sambo er på reke/krabbe-kalas i Egersund med jobben. Så han kommer nok sent hjem.

Eliah er i seng og jeg koser meg med å glo litt på TV. Det er jo egentlig ingenting spennende på TV idag. Grey`s Anatomy er vel. Men jeg har juksa og lasta ned hele sesong 5. Så den har jeg sett. Jeg sitter å biter negler og skaller hode i veggen og venter desperat på at sesong 6 snart skal komme! Det hjelper vel lite hva jeg gjør. Den kommer vel når den kommer. Har hørt rykter om 26 september. Det gjenstår bare å se.

Idag hadde vi veldig lett middag. Karbonader og potetmos. Men Eliah er nå glad for alt han får servert. Mer matvrak unge enn det der skal man lete lenge etter. Vi hadde til og med dessert idag. Og den og falt i smak. Ikke rart. Han ELSKER jo frukt.

Vi prøver å spise litt mer frukt hjemme. Er jo så godt. Så vi har alltid masse godt i kjøleskapet nå. Idag ble det mango,druer og plommer.

Lille knert koser seg max her altså. Mmmm`er seg gjennom hele skåla.

Var på butikken idag og skulle handle litt. Da kom jeg over denne:

Er smoothie for barn. Og for meg ;) Den er så god. De hadde mange forskjellige sånne i Danmark når vi var der i sommer. Så vi kjøpte et par. Men har aldri sett de her før. Håper de tar flere inn. Var bare tilfeldig jeg såg en i kjøledisken idag. Og jeg spurte i kassa om de fikk flere inn,så sa hun at de bare hadde fått en eske med 10stk inn. Men håper håper de får flere. Nom nom.

Fant ikke noe gode brød på butikken heller,så da baka jeg liksågodt noen rundstykker når jeg kom hjem. Ble gode de :)

Nå har jeg skrevet min stikke-todo-liste som skal gjøres før jul. Men jeg tror jeg skriver den inn her senere. Nå skal jeg kose meg enda mer før jeg legger meg. Jeg har nemlig laga meg gooood Chai Te med honning og melk i. Å så må jeg jo ha litt kveldsmat ;)