*gjesp*

Syns egentlig ingeting om at lille Knert våkner kvart over 6. Jeg orka faktisk ikke å gå inn til han før han begynte å grine. Han lå lenge å sang og lo og kjørte bil. Så han hadde det greit. Nå har sambo kjørt han i barnehagen. Og jeg får en litt roligere morgen. Er full fart når alle skal ut dørene samtidig. Nå for tiden er det bare de to. Jeg har ikke funnet meg jobb enda,satser på at noe dukker opp snart.

Min strikke-todo-liste før jul:

4 monster ullbukser. 2 av de er julepresang og 2 av de er «bestillt»

2 par tovede tøffler til mann og dame

1 tovede vin»pose»

Håper jeg klarer å få det ferdig. En monsterbukse tar ca en uke. De to andre tingene har jeg faktisk aldri strikka. Jeg er ganske fersk på denne strikkingen. Har ikke strikka siden barneskolen,strikke en lue som ble helt tragisk,før jeg hoppa rett i en monsterbukse til lille knert. Blei ok den altså,men jeg skal lage ny. Feil pinner til garn,så den ble litt rar.

Denne har jeg nettopp strikket ferdig til tanteungen min. Mangler bare en rosa snor i livet.

Disse tovede tøflene skal ikke jeg ta æren for. De fikk jeg av min kjære mormor en jul. Jeg elsker sokkene og tøflene hun pleier å strikke til oss. Det er den beste pakken jeg får til jul. Men sånne lignende det skal jeg vertfall prøve meg på.

Vin»posen» har jeg ikke bilde av. Men den er ganske kul. Fant bilde på en blogg,men jeg føler at jeg ikke kan stjele det liksom. Men dere får heller se når jeg er ferdig med min.

Ellers må vi på jakt etter julekort bilde ganske snart regner jeg med. Er greit å ha god tid. Men jeg har ikke bestemt meg om jeg skal scrappe dette året og,eller om jeg skal bare fikse et på en fotobutikk. Er jo kjekt og litt mer personlig og scrappe det. Men det tar jo tiiiid.

Ånei,se på klokka da. Morgenen har gått så fort jo. Må fikse meg,skal ned på møte med NAV. Hurra hurra ;)