Det liker vi. Derfor henta jeg og sambo knerten tidlig i barnehagen idag. Sambo skulle på skolen rett etterpå. Så da var det bare meg og knerten. Han var litt trøtt,så la han,men han ville ikke sove. Så vi gikk på tur opp til sandkassen. Han fikk ikke leke ute i barnehagen siden han ble henta tidlig. Så var det jo det fine været. Kjempe sol og deilig varmt.

Å leke i Sandkassen er topp altså. Kaste rundt på sand og herje rundt :D

Vi føyser på føyse. Det er også gøy. wiiiiih.

Jeg spiste forresten en ny God Morgen yoghurt til frokost idag. Vanilje med nøtter i.

Helt grei den,jeg liker jo vanilje og nøtter. :P Kunne kanskje vært litt sjokkis i den. Sånn som den der piano med nøtter og sjokkis. Oh,den er god altså. Men ja. Denne var god denne og altså :)

Forresten nøtter ja. Var på tur her en dag og fant et tre full av nøtter. Og jeg var å snusa bak i skogen her idag og. Og jeg syns jeg såg noen trær der og. Så tror vi skal på nøtte-samling i skauen i helga. Har jo meldt fint vær og. Så da er det bare til å komme oss ut.

Det var hasselnøtter jeg fant. Fant faktisk noen eikenøtter idag og. Men de er vistnok ikke noe gode og spise. Hasselnøttene må vi vist riste i ovnen i et døgn eller to før vi kan spise de. Husker ikke helt hva jeg leste. Men men,det er nå koselig for det.

Hadde kjøleskap-ransakelse idag. Fy så masse mat jeg måtte kaste. Jeg og sambo er så matleie for tiden,så gidder ikke spise noe. Da blir ting liggende. Fant noen halvdøde plommer som jeg måtte gjøre noe med og. Det ble dessert etter middag idag og.

Og foressten,vist noen luret. Stekt ris og en liten knert som helst vil spise middag selv er ikke store greiene altså. Lurer på hvor lenge jeg kommer til å finne riskorn rundt på gulvet.

Plommegrøt. Veldig enkelt. Og veldig godt :)

Med melk i. Hadde ikke fløte. Men like godt for det.

Falt i smak hos en liten knert vertfall ;) Sambo smaka en skje. Han er vistnok ikke så veldig glad i sånne ting. Men han syns det var godt da.

Har begynt på de tovede tøflene,det går faktisk litt tregt,selvom det tar lengre tid å strikke en bukse. Men men,de blir vel snart ferdige.

Har forresten funnet en ny ting på todo-strikke-lista mi. Prinsessekroner. De er så søte. Så det blir vel gave til noen søte små prinsesser tror jeg ;)

Masse bilder på denne bloggen her som jeg fant når jeg googla litt.