Har vel vært morgen en stund for de fleste nå. Det har vel vært morgen i sånn ca 1 time og 40min hos meg. Tenkte jeg skulle stå opp tidlig idag. Har mye husryddig og vask å gjøre ferdig. Men ser ut som knerten må være litt lengre i barnehagen idag om jeg skal få gjort det.

Jeg tar en pause nå. Har faktisk rukket å vasket kjøkkene,og tatt meg en dusj. Nå sitter jeg her og spiser yoghurt til frokost og kaffe. Fant en fin kopp inni skapet mitt idag. Kanskje litt tidlig å begynne med den nå,men den er så søt ;)

Julekoppen fra i fjor. Den er egentligen sånn helt svart,men bilde viser når det kommer varmt i koppen :) Fine lille pepperkakegutten min <3

Har faktisk og fått fiksa at jeg kan ta bilde med mobilen og sende det rett inn her. Ikke det at jeg har så veldig bra kamera på tlf. Men jeg får prøve litt senere.

Nå skal jeg se om det er noen kjekke jobber til meg før jeg setter igang å leker litt husmor.

Og forresten. Vet ikke om det er så mange som leser her inne enda. Men om det er noen få,så bare kom med bildeønsker,så skal jeg legge ut. Er gøy og ta bilder ;)

