Bedre sent enn aldri. Har en som er litt treig å legge bildene sine på Pc,så derfor fikk jeg de sent,og derfor helge innlegg litt uti uka ;)

Har hatt full rulle hele helga. Og det var ganske koselig syns nå jeg.

Fredagen rydda jeg og vaska hele leiligheten. Henta lille Knert i barnehagen,så drog vi ut på litt shopping. Putekasse,Ole Brum teppe til rommet til Knert og Ole Brum tøy som jeg skal sy dyne og pute-trekk til han med. Har sånn teit dyne fra Ikea,som bare kan ha Ikea trekk på. Kan ikke bruke vanlige,og han har jo Ole Brum rom,så han må nesten få det på senga si og ;)

Vi skulle være barnevakt for en liten pus og. For de som bor oppe,som er tanten og onkelen + søskenbarnene til sambo. Årh,jeg har så lyst på katt. Jeg holder på å dealer meg frem til en sånn ganske snart tror jeg ;)

Disse to ble vertfall gode venner i helgen. De sprang etter hverandre og herja og hyla hele dagen. Var så herlig å se på. :)

På lørdagen planla vi en liten tur rundt et vann borti her. Har aldri vært der. Men sambo hadde vist sykla der en gang. Så da drog vi. På utkikk etter nøtter og. Men var dårlig med det.

Stokkalandsvannet.

Passe på at mamma er på plass ;)

Ikke poppis å ha solbriller på altså!

Vi gikk ca rundt halve vannet,da fant vi en koselig plass med benker og en hel drøss med ender og svaner. + selvfølgelig en del måker. Så vi tok en pause der med litt mat og kaffe.

Knert ville heller spise brødet vi skulle gi til svanene selv ;)

På kvelden kosa jeg og sambo oss med reker,krabbe og hvitvin. Vi såg Seven Pounds. Kjempe bra film. Den må dere se ;)

Søndagen hadde vi planer med et vennepar av oss og lille søte snuppa deres. Vi skulle til lekeland. Egentlig var planene å gå på en åpen gård. Men den hadde stengt. Eller sesongtiden var over. Så da får vi gå der nærmere jul og se på nissen i låven :)

Så vi drog til lekeland. Og etterpå ble det middag på Dolly :D Nom nom.

Sambo fikk en liten knekk i ryggen når han skulle løfte Knert på en rysjebane. Så han har nesten ikke klart å gå skikkelig siden. Vi begynner å bli gamle vet du. Gamle og skrale. Han fikk sykemelding ut uka av kiropraktoren idag. Hadde vist låsning her og der.

Så det var vår helg. Kjempe koselig helg for både store og små :)