Har hatt en skikkelig sløv helg. Lille Knert har hatt fått øyekatarr,så vi har egentlig bare vært hjemme. Fikk besøk av søstera mi på torsdagen. Hadde tenkt å gå å bade i badehallen da. Men jeg var så sliten etter å ha vært på intervju på en skole,og vært vikar i en barnehage.Så vi slappa bare av.

Fredagen gjorde vi ikke så mye. Henta Eliah tidlig i barnehagen siden han hadde litt øyekatarr,ikke sånn veldig. Bare litt gøsj som rant. På lørdag derimot var hele øye klistra sammen. Å sånn har det vært mer eller mindre hele tiden. Rød og hoven rundt. Ser ikke noe godt ut. Har rensa og vaska og styrt på. Han hater det,men det får bare være,det må bli rensa,eller så ser han ikke. Men idag har vi fått legetime,så kanskje vi får noe som funker mer enn saltvann.

Den barnehagen jeg jobba i på torsdag brant ned natt til lørdag. Stakkars folk. Var 6 branner i Sandnes den natta. Fatter ikke hva personen tenker med jeg. Tenne på en barnehage,den er ganske utbrent. Mange mange barn mister barnehagen sin,og ikke minst de som jobber der. 30år var barnehagen,en av de gamleste i byen,og den mest koselige jeg har sett.

De hadde blitt tent på noen conteinere og en mann ble vekket av røykdykkere i leiligheten sin. Utrolig ekkelt. Jeg skjønner ikke hva de får utav og sette fyr på ting jeg altså?!

På lørdag fikk jeg lastet ned og sett episode 1 og 2 av Grey`s Anatomy sesong 6. Fy jeg har savna de folkene der. Kosa meg sikkelig. Grein og styrte på. Lever meg litt for mye inni den der serien der jeg :P

Lærte søster og stikke tøfler i helga. Hun brukte en hel helg på to tøfler og med str 8 i pinner. Men de ble søte da. Og hun veldig stolt.

Jeg kom meg helt til bena på monsterbuksa til tanteungen min. Men da innså jeg skikkelig at den er veldig lav i livet,og veldig stor. Så da rekket jeg opp alt :S Så da begynner vi på nytt,men mindre masker og lengre liv ;)

Snart er det lunsj for lille knert,så skal vi ta å bade litt tror jeg. Legen kl 13.

Ha en fin dag :)

