Stikkord

,

Tenkte jeg skulle legge inn oppskriftene mine,kanskje noen har lyst å bruke de. Er jo ikke mine oppskrifter da. Er jo sånne jeg har funnet når jeg har googla ;)

OPPSKRIFT PÅ VOGNPOSE:

Denne har jeg fått tak i på Forumet Babyverden. Er Bloggry som har vært så snill og delt den :)

Sommer posen: Klipp ut 2 firkanter på 45×110 cm til underdel (Gjerne med forskjellig stoff innvendig og utvendig) og 2 firkanter på 45 x 90 cm til overdel.

Legg stoffene med rettside mot rettside og sy inn 75 cm glidelås i sidene. På overdelen lar du det være igjen 10 cm over og 5 cm under glidelåsen, og på underdelen er det 35 cm over glidelåsen.  Så er det bare og sy nesten helt rundt, men la det være igjen en liten åpning i bunnen så du får vrengt posen

Så syr du en søm over der som hullet etter vrengingen er, og syr på borrelås eller evt knapper i bunnen, og lager hull til seler. Da kan du enten ta mål av vogna, eller bruke en annen vognpose med selehull som mal…

Sånn ble min fleece pose.

Kjøpte tykt deilig fleeceteppe på KID. Stoff,glidelås og borrelås er kjøpt på nettbutikken til Stoff Og Stil.

Passa perfekt til min kjekke OTH vogn. Og knerten likte den veldig godt han også.