Stikkord

,

I går var vi med lille knert hos legen. Fikk øyen dråper til han. Så da håper vi at dritten i øynene snart er borte. Fy altså. Han er helt hysterisk når vi skal rense og dryppe øynene. Jeg mener han får den ekle smaken i munnen. Alle kanaler inni der er jo til hverandre. Men sambo tror bare han er sint og ikke liker det. Jeg tror som sagt det er en liten kombo der :P

Fikk tlf om å være vikar i på skolen jeg var på intervju på sist uke. 4 timer med 5`te klassinger.

Idag var jeg oppe tidlig. Sambo var hjemme med lille knert siden legen anbefalte 2 dager med dråpe behandling før han blir sendt i barnehagen igjen. Så da var jeg på jobb. Rart å begynne igjen. Men samtidig ganske deilig og. Var litt spennende å være i en 5`te klasse. Det har jeg ikke prøvd før. Men det var ikke vanskeligere enn å hjelpe der det trengtes hjelp. Vi hadde musikk,norsk,matte og RLE (var det det het?!) Så spurte de om jeg kunne være på SFO noen timer. Så der var jeg og. :)

Var ikke trøtt,men ganske sliten når jeg kom hjem. Mest pga at jeg har gått med skallebank i hele dag. Skjønner ikke hvor den kom fra. Men ikke noe godt. Svimmel og rar.

Fikk tlf i kveld fra barnehagen som brant ned. Om jeg kunne tenke meg å være vikar der hele oktober. Det ville jeg jo :) De har funnet midlertidige lokaler til de får fiksa barnehagen igjen. Men det kan ta opp til 1år vertfall. Masse skader. :S     Så der begynner jeg fredag 1 okt. Så skal jeg ha høstferie på karmøy. Jeg og lille knert. Sambo må hjem på søndagen,for han har ikke fri!

Lurer litt på om jeg har fri imorgen eller om det kommer en tlf fra SFO om jobbing.

Gruer meg litt til å levere hysteriske lille knert i barnehagen med øye-dråpene. Men det går vel sikkert greit. Det smitter vertfall ikke lengre,og det er det viktigeste. Så får de bare krangle litt med han :P

