Stikkord

,

Jada,så ble det noe tull med bussen idag da når jeg skulle dra på jobb. Venta og venta og ingen buss kom. Såg over til andre siden av «fjellet» for å se om bussen kjørte der,men ingen der heller. Men etter nesten et kvarter,så gikk jeg inn igjen for å finne ut hvordan jeg kunne gå. Så når jeg satt å printa ut kart :P Så kjørte pokker meg bussen forbi. Møkka buss. Et kvarter for sent.. :S

Så jeg gikk jeg. Gikk og gikk. I pøs klissklass regn. Laaaangt. Gikk i en time og var kliss klass våt når jeg kom på jobb 5 min etter jeg skulle ha vært der. Men det gikk fint,siden ungene komme fra skolen 13.15.

Så da var jeg på jobb i 3 timer. Så gikk jeg halve veien hjem igjen. For da kunne sambo plukke meg opp på veien etter han hadde henta lille knert i barnehagen. Så handla vi :)

Og faktisk,så gikk jeg ned og leverte lille knert og hjem igjen idag morres. Fytti,jeg må jo ha gått mange miiiil!

Tenkte jeg skulle ta husvask idag,så jeg kan bare slappe av imorgen. Men neeeei,jeg tar det imorgen jeg. Pokker meg så sliten så jeg ligger som et slakt på sofaen. Deilig deilig.

Ser på X-factor faktisk. Hun Elin er jo bare fantastisk flink til å synge! Hun burde vinne hele greia syns nå jeg ;)