Stikkord

,

Da ringte de fra skolen idag morres og spurte om jeg ville være vikar på SFO`en. Det kan jeg jo. Måtte ned med lille knert i barnehagen idag. Leverte sent,siden han blir sent henta. Men det kommer til å bli sånn fremover nå. Leveres i 8 tiden og hentes i hall 5 tiden. Jeg syns det er litt fælt. Snakka med de i barnehagen om det idag,og jeg trengte ikke å ha dårlig samvittighet. Var derfor barnehagen var der,for at jeg kunne ha han der når jeg jobba. Og det var mange flere enn meg som kom å henta så seint. :) Jeg vet jo det. Har jo jobba mange mange år i barnehage,men det er rart når det er din egen unge :P

Kjenner jeg er tung i hodet idag og. :S Er ikke trøtt,men øynene er tunge og jeg klarer ikke å fokusere helt skikkelig,rart. Tror jeg er smart å tar noen paracetter før jeg drar. Kanskje det er lurt å ta med seg og. Jeg kjenner skallebanken ligger langt bak der og lurer. Irriterende altså :S Men jeg overlever nok 3 timer på SFO`en :)

Men nå må jeg gjøre meg litt klar her før jeg må ta bussen.

Imorgen har jeg bestemt meg for fri. Må rydde og vaske klær før vi reiser på høstferie til Karmøy. Får ikke tid på fredag. Da skal jeg på jobb i barnehagen hele dagen,og vi kjører rett etterpå.

Uff,kjenner jeg ikke er vandt med å ha det travelt :P