Da er vi reist til karmøy på høstferie. Jeg og lille knert skal være her hele neste uke. sambo reiser hjem på søndag. Han må på
jobb igjen. Ingen ferie
på han nei :P Ja, så var det min jobb da. Fikk tlf igår om at jeg hadde fått jobben på skolen. 40% stilling på SFO og ringevikar på skolen. Utrolig usikker på hva jeg skal gjøre,er vikar i en barnehage nå ut oktober. Får mest sannsynligvis være der ut november og desember og + at jeg har søkt på en stilling der og. Men siden det er litt styr der siden de er i midlertidig barnehage siden deres har blitt brent ned, så har de ikke gjort noe med intervjuer. Er liksom litt andre ting å prioritere nå ;) Dette er en 100% stilling, og de VIL ha meg.. Hehe.. Virker jo egentlig ut som jeg har en mulighet for å få den stillingen og da. Så jeg tror egentlig jeg går for barnehagen, eller er det dumt? Usikker altså…. Men nå gidder jeg ikke å skrive mer. Bruker sambo sin Iphone. Han fikser pc’en min. Litt pes og trykke et helt langt innlegg. Bommer hele tiden på bokstavene ;P

