Fy for et vær det er her.. Det har vel regna hver dag nå. Har ikke fått vært noe ute i det hele tatt nesten. Jeg og lille knert var ute en liten time på mandagen. Kasta litt stein i sølepytten og gikk til knert sin oldemor og spiste komler. Den turen som tar 5min til vanlig tok en halv time. Lille knert måtte jo stoppe og se på alle bilene. Og det var akkurat i rush tiden og,så han hadde mye og se på ;)
Elsker biler den lillen der altså. Babler til og med i søvne og lager billyder :P

Har vært litt syke de siste dagene og. Lille knert har hatt litt feber om kveldene,og masse masse snørr. Han er helt tetta igjen i neseborene når han står opp om morningene. Idag er jeg blitt syk. Tett i hode,i nesen og klør/svir i halsen. Noe dritt.
Men satser på at vi er bedre til helgen. Da skal lille knert på overnatting hos bestemor og bestefar,og jeg og sambo skal i 25års feiring med en vennegjeng av sambo. Er så mange av de som har fylt 25 i år,så da skal alle samles på ei hytte. Skal være hele helga da,men for oss blir det bare fra lørdag til søndag. :)

Litt har komt ut av dette drittværet da. Er snart ferdig med monsterbuksa til tanteungen min. Gått treigt. Og jeg har rakka opp ca førti ganger fordi jeg ikke blir fornøyd eller har funnet en annen måte å gjøre ting på. Men nå har jeg bare en fot igjen da. Og brodere øyne og tenner på. :)

Får besøk av bestevennina mi i kveld. Hun stikker hun og. Hun skal lære meg å stikke sokker,og jeg lærer henne og strikke bukse.. Grei deal ;)