Idag har vi vært på 15mnd kontroll med lille knert. Han er blitt stor gutt.

10,450gram og 80cm lang. Vi tok MMR sprøyten og. Og det gikk kjempe fint. Litt gråt han,men ikke så mye jeg regna med at han skulle gjøre.

Sprøtt å se at han har blitt så stor. Føler det ikke er så veldig lenge siden vi fikk han,samtidlig så føler jeg at jeg har hatt han her hos meg for alltid. Lille finingen min <3

Jeg har så vondt i øret. Det ene. Fikk så sykt med propper i ørene når jeg var syk sist uke. Var så tett og snørrete. Og proppene vil ikke bort. Ene siden er værst. Der har jeg vondt i fra kjeven og opp til øre. Merkelig. Er jo litt tett enda da,men ikke sånn.. Knitrer og klør i ørene,holder på å bli sprø.Litt nedsatt hørsel og.. hahah.. Mye HÆ på jobb for tiden :P

Jobben ja. Jeg var jo på intervju på tirsdagen. Gikk veldig bra. Var ikke så mange spørsmål egentlig,så var ikke noe grille-intervju. Var mest info om barnehagen. Så får vi se da. Sjefen regna med at jeg fikk svaret i løpet av uka. I morgen er det jo fredag,så krysser fingrene for svar da. Er spent. Hun holdt på å ringe referansene mine igår. Idag gikk jeg jo tidlig siden vi skulle på kontroll,og hun var i møter,så fikk ikke snakket med henne. Men kryss kryss. Jeg vil ha jobb nå kjenner jeg. Og jeg trives veldig bra der og. Masse kjekke folk og søte små barn.

Jeg er trøtt da,det tar på å jobbe fulltid,være husmor og mamma. Men det går seg vel til. Er litt hardt å begynne etter nesten 2år hjemme. Men godt er det,selvom jeg får litt dårlig samvittighet ovenfor lilleknert som er så lenge i barnehagen. Han er en av de første som kommer om morningen,og er som regel den siste som går hjem. Men sånn er det når vi begge jobber,jeg fulltid og sambo studerer og jobber noen dager i uka. Men jeg har tenkt ut en liten løsning på det,men må først vite om jeg får jobben.

Nå skal jeg legge meg. Tidlig for en gang skyld,har hatt planer om det hele uka,men våkner liksom litt på kvelden,og da kommer jeg alltid på noe å gjøre. Men nå er det tannpuss og sovetid ;)