Arh,litt irriterende dag..

Våkna,og spiste grokost,og jeg klarte nesten ikke å tygge over brødskiva en gang. Vondt vondt i kjeven/øret/oppover til hode. Fatter ikke hva det der er altså. Kommer masse gult gøsj ut når jeg snyter meg og. Men jeg er liksom ikke tett/forkjølt heller. Betennelse tenker jeg?! Men jeg er ingen lege,irriterende er det vertfall!! Måtte tygge noen paracett på jobb idag,og følte meg rett og slett ikke i form. Men jeg overlevde ;) Fikk beskjed om at jeg fikk vite om jeg får jobben på mandag. Hun hadde ikke fått tak i den siste referansen min. Så de ringer alle på listen altså? Det trodde jeg faktisk ikke.

Tok en annen buss hjem idag,sånn at jeg kunne sjekke om jeg klarte og hente lille knert før barnehagen stenger,og det klarte jeg. Var til og med før sambo kom ;) Så det funka.

Sambo jobber ikveld. Og jeg hadde 2 episoder Grey`s som har venta på meg. Men når jeg skulle sette meg ned og se de,så funka ikke sånn tilkoblings-dritt fra PC til sambo og til PS3`en.. Holdt på en halv time før jeg ga opp. Møkk altså. Sambo SKAL fikse den sånn rett før han går imorgen. Da skal jeg kose meg. Blir bedre da,kan jeg snik kjøpe meg sjokkis og brus også ;)

Fant en sånn pose-sak til lille knert. Han sparker av seg dyna hele tiden og er iiiiskald når jeg henter han om morningen. Så tips fra svigers var å legge han i en sånn pose.. HaH! funka vertfall ikke på han. Ligger nå der oppå dyna han;) Men han har nå litt på seg da med den posen,ikke det at den er noe tykk da men :P

Så ja,siden ikke møkka-tilkobling-styret ikke funket,og jeg ikke fikk sett Grey`s. Så skulle jeg gjøre ferdig monsterbuksa. Har bare vrangborden nede igjen. Men den gjør jeg ikke ferdig før jeg får de nye pinnene i posten. Må ha mindre pinner,og jeg gidder ikke å kjøpe det når de andre er på vei. Så jeg skulle sy tenner og øyne. Tennene gikk fint,men øynene «%#&#%» åååårh altså,jeg får det ikke til. Har vel sydd og rakka opp 3 ganger nå,så jeg ga opp.

Skal heller ta meg en røyk å gå å legge meg tror jeg. Skal ut på shopping imorgen. Vintersko og duplo til lilleknert. Jeg er blakk,så det blir ingenting på ho mor nei,selvom hun sårt kunne ha trengt seg noe :S