* Fredag: Utslitt. Sambo på jobb på kvelden. La meg tidlig.

* Lørdag: Den store vaskedagen. Shopping på Kvadrat etterpå. Fant ingen vintersko til lille knert. Taco til kvelds. Sambo på jobb på kvelden. Jeg kosa meg med 2 Grey`s episoder.

* Søndag: Sambo fikk sove lenge. Svigers kom på besøk. Pappa og nye dama kom på besøk. Skikkelig folksomt i den lille leiligheten vår. Jeg gjorde ferdig en tøffel.

* Mandag: Jobb. Fikk svar på om jeg fikk jobben eller ei. Og jeg fikk den IKKE. Noen av referansene mine har sagt at jeg hadde vært mye syk. Noe jeg er ganske uening i. Jeg er mildt sagt litt små forbanna. Lille knert fikk39 i feber på kvelden.

* Tirsdag: Hjemme med lille knert som jeg måtte vekke halv 10 idag morres. Stakkars lille gutten min. Litt rydde dag. Så har jeg bestilt meg «strikk for nøstebarn» boka.