Stikkord

,

Tidlig tidlig på jobb idag. Møkk trøtt i tryne for lille knert tulla litt i natt og var våken en del ganger. Men det gikk fint. Godt med nylaget kaffe når du kommer på jobb ;)

Vi gikk på tur. Herlig det! Fint vær var det også.

Fikk snakka litt med styreren og «oppklart» litt i det fravær greiene referansene mine hadde snakka om. Hun syns det var utrolig trist,og syns det var utrolig kjipt å måtte si nei til meg denne gang. Men hun ville jeg skulle søke igjen etter jul. De skal få 6 avdelings barnehage når den er ferdig bygd opp igjen i høst. Og da trengte de flere folk igjen. Og da hadde jeg jo vært vikar der til jul,og de fikk se at det de sa om fravær ikke var tilfelle,og de ble bedre kjent med meg. Syns det var greit jeg. Så da fikk jeg kontrakt som vikar i 80% til 31.desember. Så da er alle julegavene reddet ;)

Lille knert er heldigvis frisk igjen. Er veldig tett i nesen og sånn da. Men ikke feber,og formen er fin! Hurra for det! :D

Jeg sitter å venter på de strikkepinnene som aaaaaldri kommer. Tar jo litt tid fra Kina da selvfølgelig. Fikk faktisk mail igår eller i forgårs,om at varene var sendt for 10 dager siden og jeg snart fikk de i posten eller noe sånn :)

Men siden jeg ikke får gjort noe ferdig med den monsterbuksa,og jeg ikke har rett pinne str til andre ting jeg skal strikke,så prøvde jeg meg på noen tøfler. Det var i feil pinne str det og,men det er bare test tøfler.

4kant tøfler. Usikker om jeg skal tove de.. Eller jo,jeg tror jeg gjør det :) Litt skjeive og litt feil på de,men pytt pytt. Jeg fikk det til vertfall :)

Klarte å trøkke de på bena ;)

De er litt små i str siden jeg hadde litt små pinner. Og blir nok enda mindre når de toves. Godt jeg har et par småttiser jeg kjenner som trenger varme ting på små fotene sine ;)

Slenger inn oppskrift siden.