Stikkord

,

…så meget til mine 4!!(:P) trofaste lesere.. Jeg er dødsdårlig på å skrive her inne for tiden… Eneste unnskyldningen jeg har er at dagene fyker avgårde.. Og jeg er helt inni strikkemodus. Sitter med hode i strikketingene hele dagen. Utenom når jeg er på jobb da!! :P Herlighet,jeg har dårlig tid. Det er jo snart juuuul! :D Strikkingen tar helt over husvask,rydding og det meste her hjemme. Det begynner nesten å blir litt tragisk *ler* Men jeg elsker å gi hjemmelagde gaver,og jeg ser at folk blir så glade for det og. Og da blir jeg ekstra glad ;) Nå bare lurer jeg på om jeg faktisk rekker alt det jeg skal lage før jul!

Knerten har vært syk. Med nesten to uker med opp og ned feber som varte bare en dag,ble borte noen dager og kom til bake igjen,så fikk vi legetime etter litt om og men. Legen mente det bare var en vanlig forkjølelse,men jeg sa jeg ville de skulle ta en blodprøve. Glad for det. Crp`en som normalt skal ligge på under 8,var på hele 150 på han.. Uff,og da kom det og frem fra legen at han var rød i den ene øre,og det andre bulte litt ut inni der?! Uansett. Vi har lurt i han pencilin i en ukes tid nå. Så nå er han frisk og rask lille go-knerten min. Men det er alltid noe.. Nå holder han på med de siste hjørnetennene. Vi såg frem til endelig noen netter uten hyling. Men ser ut som vi kommer til å ha et par av de fremover enda.

På lørdag fikk jeg pakke i posten.. Seeee hvor fiiine <3

Mine fine bambus.strikkepinner fra Kina. Tok 1 mnd fra bestilling til de lå i postkassa. Kvaliteten er så som så,men jeg hadde ikke regna med det heller. Funker til mitt bruk.

Å så fikk jeg fine Viking Garn katalog også. Fikk låne den av ei,for der var det oppskrift på prinsessetøfler som jeg etterlyste.. Snille!! :D

På søndag var vi i 1årsdag til Felix. Så da fikk jeg gjort meg ferdig med en til monsterbukse. Den ble sånn.

Mammaen ble vertfall storfornøyd ;) Ble lovet bilde når han skulle ta den i bruk. Buksa er litt stor i str. Men det var bare bra. Da kunne han ha den leeenge :)

Resten av denne uka har gått til strikking og jobb. Og litt trening da. Må bli flinkere til det.. Flinkere til å skrive her og ;)

Etter jul skal jeg ta litt bestillinger på monsterbukser tror jeg. Har fått noen spm om det rundt omkring. Fikk 2 bestillinger til jul. Og jeg tror ikke jeg rekker flere til da.

Men etter jul har jeg tid. Kommer mer info om det. Men er du intr,så legg igjen en kommentar ;)