Stikkord

, , ,

Ja det er jeg..

*snufs snufs*

Snørra renner og jeg er tett i hode. Igår måtte jeg bare dra hjem fra jobb. Hadde vært der i sånn 2 timer max,så ba jeg sambo hente meg.. Svetta og frøys om en annen og var bare helt ekkel i formen. Låg lenge på soffen når jeg kom hjem. Strikka litt. Så da ble jeg ferdig med den ene julegaven ;) Så sov jeg i mange mange timer. Plutselig var klokka så masse at knerten skulle hentes i barnehagen.

Resten av dagen og kvelden tilbringte jeg i soffen ja. Strikkestrikkestrikke. Ble nesten ferdig med en til julegave.. Kanskje jeg rekker alt alikevel?!

Idag er jeg hjemme. Planleggingsdag på jobb,og da trenger jeg ikke å være der. Passer fint siden jeg er i elendig form. Gikk å leverte knerten i barnehagen,og så gikk jeg på legekontoret og henta en resept. Gurimeg så kaldt det er ute. Blåser gjennom skinn og bein. Nei,godt og komme hjem til soffen og teppe og strikkingen min *ler*

Burde rydde her,ser ikke ut.. Kanskje bare hoppe i det å bli ferdig sånn at jeg kan slappe av resten av dagen? Ganske lur plan spørr du meg ;)