Stikkord

, , ,

Fy søren.. Helgene går fort altså.. Å jeg som faktisk har vært hjemme siden torsdagen..

I morgen er det jobb igjen.. Kan ikke si at jeg kjenner meg i form til det. Men det går alltid mye bedre når jeg har komt meg på jobb ;) Er vel bare å stå opp tidlig og vite at jeg må ut å gå og ta buss som er litt kjedelig. Eller,tidlig står jeg jo opp hver dag. Har fått meg en helt personlig liten morgenfulg ;)

Jeg er litt spent. Driver å tover noen julegaver i vaskemaskinen nå.. Iiih,er litt spent på den ene,har strevd og strevd med å få den sånn som jeg vil ha,og jeg vet ikke enda om det er helt 100%. Om ikke,så gir jeg opp! :P

Igår var vi ute og handla litt julegaver. Eller,vi fikk handla 2stk da. Var sykt sykt mye folk ute.. Og DET drittværet. Alle strømmer til kjøpesenteret da vettu istedenfor å gå i gatene.. Jaujau. Men jeg har vertfall funnet ut hva jeg skal kjøpe til folk :) Er ikke galt bare det :P

Helga har vel vært ganske rolig. Mye strikking og sinting på kveldene.. Men nå vet jeg forhåpentligvis hvordan jeg gjør det.. Så da blir det enklere etterpå. Vi har kosa oss da. Sett tv og spist go mat. Kosa med lille knert.

Han er så søt og hermer etter så mye rart for tiden. Ler meg i hel. Det beste er når vi nyser,så hermer han etter oss etterpå. :P

