Stikkord

, ,

Gjett hvem vi måtte hente i barnehagen igår da..?! En stk liten syk knert.. Hm,lurer virkelig på når han skal bli helt frisk igjen.. Julegaveønske kanskje?? :P

Så idag er jeg hjemme med han. Våkna kl 6 med et hyl og jeg henta han inn til oss. Satt der i halvsøvna og sang litt. Super varm.. Så i hall 8 tiden sovna vi begge to.. Måtte vekke han kl 11. Da hadde han ikke fått ny bleie eller spist siden halv 7 kvelden før.. Men han spiser lite. Drikker mye gjør han derimot. Og det er bare bra!

Ikke noe feber nå ettermiddag/kveld. Så håper det holder seg. Jeg skal uansett på jobb imorgen. Men håper han er frisk sånn at sambo får lest i fred og ro på eksamen. Har ikke fått gjort så mye av det stakkars.

Jeg skal vaske gulver i kveld. Så skal jeg holde på med flere julegaver ;) + knote meg igjennom noe greier jeg prøver meg på… hmhmhm…

