Stikkord

, ,

Da har jeg endelig liksom litt tid til å skrive her igjen.

Har vært mange kvelder der jeg har tenkt å skrive. Legge inn bilder og hele pakken. Men så er det alltid noe som skjer,eller jeg er så trøtt at jeg stuper i sofaen og blir bare sittende stirrende i luften. Men strikkingen min er alltid med meg da ;)

Det har gått i syk knert,jobb og julegaveplanlegging og kjøping i det siste. Er så og si ferdig med alle julegavene. Alle er vertfall tenkt ut selvom ikke alle er handla inn og er i hus. ;) De hjemmelagde er og så og si i boks. Ser vertfall ut som jeg blir ferdig. Og det er bra! :)

Men jeg er vertfall «tilbake» nå. I kveld har jeg stekt julekarbonader ala mamma. Ikke like god,rart det der,jeg fikk det til i fjor,men ikke iår. Men men,de er spisende altså ;) Nå sitter jeg og slapper av med strikketøy og en kopp kakao med marshmallow i.. Nomnom.

Planer om å legge meg tidlig i dag. Skal opp og hopp kjempe tidlig på jobb imorgen. Vi får nå se på det da ;)

