Stikkord

, ,

Idag har vi vært på juleverksted i barnehagen til knerten. Der har vi laget julepynt og spist grøt og kosa oss med gløgg. Masse folk og kjempe koselig.. :)

Er jo litt for liten til å lage så mye selv. Men det går bra med litt mamma og pappa hjelp.

Her sitter vi å pynter julekuler.. Var kjekt å kliste klistermerker på.

Knerten fant ut etterhvert at det var mye kjekkere å springe rundt og leke med bilder. Så det ble mamma og pappa så måtte lage litt julepynt til slutt. Han var bortom å såg litt da og klistra litt. Men bilder er alltid mye kjekkere.

Var der i 2 timer. Så var det hjem og få i oss middag og leke litt.

Her er det vi lagte idag.. Kjempe koselig!

Ingen juletre her hjemme iår. Vi har ikke så stor plass til det. Så vi får bare pynte litt ekstra på adventsstaken ;)

Og hjertet passa godt til den enkle advents»oppsatsen» jeg har laget ;)

I dag var det min tur å få pakke i pakkekalenderen. iiih,akkurat som en liten unge vettu ;) Fikk en del garn. Raggsokk garn i blått og rødt. Tror det er en som ønsker seg sokker ganske snart.. Men først får jeg lære meg det og. :)

Sånn er vår koselige pakkekalender. Vi trekker hver 3dje dag :D

Nå sitter vi begge to som noen slakt i i sofaen.. Vi har hatt prøve jul/bursdagsfeiring (for meg) i kveld med pinnekjøtt. Fy så godt. Og fikk så godt julestemning av den gode lukten…mmmmm!

Så nå skal jeg kose meg med noen glass vin og strikke videre på julegaver. :)

