Stikkord

,

..og ringe til tannlegen i dag morres. Jeg har vært oppe mer eller mindre i hele natt og hatt tannverk. Er en stund siden sist nå,å da kurerte jeg det med hvitløk båter jeg tygga rå. Funka som bare det,men jeg lovet meg at dette ble siste gang. Så nå måtte jeg bare.

Jeg har så sykt tannlegeskrekk,og jeg har sikkert hull i alle tennene.. :( Skal være der kl 10,og jeg er ganske gla jeg fikk time ganske raskt,for ellers hadde jeg bare feiga ut. Dette kommer til å bli sykt sykt dyrt. Men er bare min egen feil som ikke har gått når jeg burde gå. Og det er vel ca 3år siden ;)

Nei,jeg får pusse tennene å ta bussen ned..

Ønsk meg lykke til. Skal prøve å være flink å ikke bite tannlegen i fingen..

Er glad jeg fikk en dame. Ikke det at jeg vet om de er «snillere» enn manne-tannlegene. Men jeg føler litt at de er det… :)

