Stikkord

, , ,

Da har jeg litt tid til å sette meg ned å skrive litt skikkelig innlegg. Jeg har jo egentlig alltid tid. Men når jeg har tenkt å gjøre det,så er det alltid noe som skjer, så da blir det utsatt. Så her er en liten oppdatering fra uka som var.

På søndagen hadde vi et aldri så lite familie treff her i den lille leiligheten. Oldemor og oldefar til lilleknert var på besøk,så kom onkel og tante med unger også. Kjempe koselig!

Mandagen kosa jeg og lille knert oss med å bake julemanner. Han laga ikke så mange da,var mye kjekkere og smake litt på deigen ;)

På natten spydde lilleknert. Enten var det deigen som gjorde det,eller så var han ikke helt spy-ferdig fra spysjuka forrige uke.

Så på tirsdagen var jeg hjemme med han. Han var jo fin i formen sånn egentlig. Men er jo det at man skal holde de hjemme så så lenge når de spyr. Vi drog på Madla Amfi litt senere på kvelden og kjøpte en del julegaver. Snart er vi i boks! :D

Onsdag var jeg på jobb igjen. Ellers så var det en stille og rolig kveld.

Onsdag natta satt jeg våken med syksyk tannverk. Så jeg ringte på torsdags morning til tannlegen og fikk time med en gang. Dommen var å trekke to tenner. Jeg hoppa jo i stolen. Er jo livredd tannlege. Men det gikk fint og jeg er superstolt av meg selv. Det var en visdomstann med hull i,så var det en vanlig tann rett ved siden av som bare var der og ville vokse seg inni visdomstanna. Tannlegedama hadde aldri sett så rare tenner før. Og de hadde ikke noen funksjon inni der heller. Brukte dem ikke når jeg tygga å sånne ting. Så da var det rett ut. Ikke vondt når det sto på,for var jo full i bedøvelse. Men det kom auauau sigende på etterhvert. Så kl 3 gikk jeg hjem fra jobb. Ringte til hun ene i 9 tiden på kvelden og sa jeg ikke kom på fredagen. Klarte ikke å få opp munnen mer en noen millimeter,og lite mat og drikke på meg. Knaska på ibux og paracet.

Så igår,fredag var jeg hjemme. Fikk ikke så mye mat i meg da heller. Får liksom ikke munnen nok opp til å gape over så mye.. Uff,vondt vondt :( Så var jeg hos naprapaten også. Knødde og knekka. :P

På kvelden var vi på humor galla med jobben til Sambo. Vi såg på disse karene.

Mye morsomt,men ikke alt som var fult så morsomt ;) Men det var jo gøy da :D Etterpå tok vi noen øl på Cementen i Stavanger. Så drog vi hjem til Sandnes og kjøpte oss en kebab på veien.

Idag har vi sovet lenge lenge.. Eller,jeg klarer liksom ikke å sove så mye lengre enn til 9 halv 10..  Vi skal straks hente knert som har vært på overnatting hos morfar og den nye kjeresten hans. Så skal vi inn til stavanger og handle de aller aller siste julegavene.. Kan bli en utfordring. Vi tok ikke med oss vogna fra barnehagen igår.. :S Men men,det går vel :P

I kveld skal sambo på jobb,og jeg skal strikkestrikkestrikke masse gaver ferdig!! Nå begynner jeg å stresse litt…

