Stikkord

, , ,

Idag er det jammen meg søndag allerede igjen.. 3dje søndagen i advent.. Og det betyr at julaften nærmer seg med stormskritt,og jeg er redd jeg ikke får alt klart. Altså,det er jo ikke kriiiiiise at en eller annen ikke får en ting i pakken som er hjemmelaget. Men jeg syns det er så koselig. Så jeg vil jo at de skal få!

Satt oppe lenge lenge igår. Og akkurat når jeg skulle legge meg så begynte lilleknert og tulle.. Gråt et par ganger,men allerhelst var det bare synging og turning i senga.

Sambo kom hjem i halv 2 tiden,og da hadde jeg akkurat lagt meg. Lilleknert begynte igjen i halv 3 tiden,sambo gikk inn og ropte at han hadde spydd igjen. Hva er greia med å spy annenhver natt nesten?? Skjønner ikke jeg. Tror jeg må ta en tlf ned til legen på mandag og får en time til litt sjekking. Er lei av å tørke spy,og enda mer lei av syk gutt. :(

Ja,vi var å shoppa idag ja. Jeg bare sier det. ALDRI mer på shopping uten vogn. Skjønner ikke hva vi tenkte med. Åsså midt i julekaoset da :P Men vi fikk det vi trengte,men jeg såg for meg at vi kunne ha vært lengre og kosa oss på kafè eller noe også. Men,vi får ta det en annen dag.

Idag har vi egentlig litt mye å gjøre. Vi har tatt julekort bilder nå nettopp. Ikke lett med en knert som ikke klarer å sitte i ro. Men vi fikk et par brukbare. Så de må fikses på og lages julekort av i kveld,sånn at vi kan sende det imorgen.

Vi skal i juleselskap til tanten til sambo i dag. Kos. De har det hvert år. !

Så må vi pakke inn pakker som skal sendes.

Jeg må vertfall få 2 stk julepresanger til ferdig idag.

Ellers rydding og sånn av leiligheten. Og det skal jeg gjøre nuh straks. Sambo gikk å la seg igjen nå når knert la seg. Begge to var surpomper,så da var det bare greit de gikk å la seg ;)

Har forresten kjøpt en kjempe søt nattis til knerten. Måtte jo bare :D

Sier jeg smil. Så får jeg alltid ett sånn bilde av han.. Gullegod <3

Stinky fra mumitrollet framme på nattisen.. :)

Og stinky bak på rompa… Var så herlig..!! :D

Åsså litt kos til  barneTV. Ostepop er topp for tiden! :)

Nei nå må jeg få rompa ut av soffen og få gjort noe her. Er dø trøtt,men sambo laget en kanne kaffe til meg før han la seg. Så jeg får vel helle i meg den og blir litt mer våken :)

