Stikkord

, , ,

Ja,jeg har ikke så mye å skrive sånn egnetlig.
Var sykemeldt fra tirsdag til fredag sist uke. Og i går hadde jeg min siste dag. Både greit og litt trist.

Vi er pakket og klare til å reise hjem til Karmøy idag. Planen er å kjøre i 10 tiden.. Får nå se på det om vi faktisk får det til :P

Her er siste dagene i bilder :)

På lørdagen var vi på lekeland med et vennepar og lille jenten deres. Skulle egentlig på åpen gård,men var snøstorm ute,så vi droppa det :)

Gøy gøy. :D Har en film der han rysjer med pappaen i en stooor rysjebane. Men pc`en klikker hver gang jeg prøver å laste den opp på YouTube. Får prøve igjen senere.

Senere på lørsdagskvelden gjorde jeg meg ferdig med alle gavene. Kaos og komme seg hjem med buss og snøstorm.

På søndagen var det heldigvis fint fint vær,så da gikk vi ut en tur før knerten skulle ta hvilen sin.

Snøøøøø <3

Er ikke mye kult å tryne i snøen altså.. Snø er ikke noe særlig gøy for sånne små knerter så veldig lenge…

Da er det kulere å kjøre fortfort med pakka på trehjulsykkelen.. :D

Nei nååå..MÅ jeg få pakka de siste tingen. Hive knert og sambo i dusjen og komme oss avgårde..

So looooong :D