Stikkord

, , ,

Da er jammen meg jula over og vi har bikka over til et nytt år. Må si at dette året har gått enormt fort. Ikke minst dette halvåret. Syns det nettopp var sommer jeg og 1års dag for lille knert. Nå er det januar og knerten er 1,5år denne mnd.

Har tenkt litt igjennom ting jeg vil gjøre anderledes i 2010. Ikke noe nyttårsforsetter,for de klarer jeg aldri å holde.

Jeg skal bli flinkere å være mer positiv til ting. Ikke tenke så masse på små filleting og smile litt mer.

Ta mer vare på meg selv. Bruke mer tid på bare meg,kjøpe meg mere klær. Og ikke minst BH`er :P Jeg går i ammeBHer enda jeg ;)

Ta av de kg`ene jeg har satt som mål,og være flink til å spiser rett og trene MER. Og regelmessig.

Ta vare på de vennene som er verdt noe og som bryr seg. Plukke bort de som har skuffa meg gang på gang det siste året.

Blogge mer ;)

Ta mer bilder.

Få åpning på min fine lille strikkebutikk der jeg strikker på bestilling.

Lære meg mer om strikking,kanskje legge meg ut på å lære meg hekling og å sy RETT.

Og tilslutt:

Slutte å røyke… igjen…