Sliter alltid med blogg overskrifter. Så jeg tror jeg kjører datoer på de fleste nå. Enkelt og greit :)

Vi er hjemme i Sandnes igjen nå. Kvelden har gått i å pakke ut det meste av tingene. Å få litt varme i leiligheten. Tent massevis av stearinlys og sittet under det super gode pelspleddet vi fikk av svigers. Sett film har vi også, mens jeg strikket nesten ferdig monsterbuksa! Litt igjen nå. Men blir nok ferdig imorgen. Håper den nye eieren blir glad :)

Er så kaldt at jeg ikke har orka å dra frem pc og fikset bilder fra jul og nyttår. Men imorgen skal jeg prøve på det. Nå poster jeg fra min fine nye iPhone!!!! :D Har jeg sagt at jeg fikk det til jul? Det gjorde jeg altså! Av min super snille sambo og lille knert!!! <3

Prøver fortvilt å få varmen i meg under dyna her nå! Usj så kaldt, kjenner jeg er mer enn fornøyd med snø og kulde nå.. Er nedtelling til sommer og varme nå fo fullt. Håper dette halvåret går like fort som det siste gjorde!

Men nå er det natt.