Stikkord

, , , , ,

Da var enda en monsterbukse ferdig.

Håper Sebastian og mammaen blir fornøyd med den. Var kjempe kjekke farger de valgte!

Neste som står på listen er tøfler til min kjære sambo. Tenker at det tar meg en liten kveld. Så blir det planlegging og strikking til et lite lager som skal brukes i «strikkebutikken» min.

Vi skal ut på januarsalg idag. Shoppe 2 puffer med oppbevaring i og en ny støvsuger. Det blir bra. Den støvsugeren vi har blir mer og mer ødelagt for hver gang vi bruker den. Den ser ut som den er LAGET av gaffa-tape snart :P

Men nu skal jeg hoppe i dusjen og rydde ut kofferten som jeg ikke gidda igår. Lille knert sover,så er best å få gjort noe da. Er planleggingsdag i bh.g idag. Men imorgen er det rett i barnehagen. Tror det kan bli godt for både hu mor og knert ;)

