Stikkord

, ,

For en dag!! :P

Opp tidlig idag. Fant ut at jeg kunne bare være med å levere lille knert i b.hg. Så kunne sambo bare svippe meg ned til tannlegen etterpå. Hadde time 8.30. Ehm,lettere sagt enn gjort. Var klar litt over 8. Så vi hadde liksom god.  Men når man ikke får start på bilen,så har man ikke god tid lengre :S Vi prøvde å starte med startkabler med de 2 bilene de som vi bor hos har. Men funka ikke. Så vi måtte låne den ene bilen deres,som IKKE hadde barnesete *gulp* -liker ikke sånn i det hele tatt :( Men «må man,så må man»,men jeg vet vi ikke burde selvom det bare er rett nedi her b.hg er. Ulovlig er det og. Og tenk om det hadde skjedd noe?!?! Å nei,vi har lært,og setter på batterilader på bilen om natten når det er så kaldt ute som det er nå…

Kom forsent til tannlegetimen da,men jeg fikk sagt ifra,så de venta på meg. Så nå har jeg tetta igjen hullet :D Og det er et HELT halvtår til neste gang jeg skal. Tjoho :D

Hadde fått ikke mindre enn 2pakker i posten idag og! :D Den ene har jeg venta på siden i slutten av november,og den andre trodde jeg aldri i verden kom så kjapt :P

Strikkepinne-etuiet som jeg har venta på siden november. Nå ble jeg glad. Så fikk jeg litt system på alle strømpepinnene mine :D Nå må jeg bare finne en smart løsning på alle rundpinnene :P

3 nøster New Zealand Lammeull fra 123.knit.com. Kjempe mange kjekke garn og rask levering. Av dette skal det bli en fin fin ullbukse til lille knert :D

I kveld er planen å lære seg å strikke sokker,og tenke litt på den der «strikkebutikken» min. Jeg blir ikke helt enig om hvordan jeg skal gjøre det.