Stikkord

, , , ,

Åh! Jeg sov lenge idag. Og det var godt det! :D

Har ikke gjort så veldig masse idag sånn egentlig. Fikk tlf av store søss om vi kanskje hadde tenkt oss ut på shopping idag. Men vi hadde sånn egentlig ikke tenkt oss det da,før hun sa at de hadde tilbud på XXL på stormberg jakke og bukse. Så da måtte vi jo bare ut der. Jeg har alltid tenkt på å kjøpe meg skikkelig uteklær.

Så det ble jakke og bukse på meg. Skulle kjøpe for søss og mannen hennes og. Men ble bare jakke på de. Hadde ikke mer av str de trengte i bukse. Ikke så rart. Folk var nok tidlig ute med å få :)

Så ringte b.hg til lille knert ja. De ville ha meg som vikar mandag,tirsdag og torsdag neste uke. Det blir kjekt! :D Godt jeg fikk meg gode uteklær og da ;)

Å så er jeg ferdig med min første sokk :D Har alltid trodd sokker var kjempe vankelige å strikke. Men det var det jammen meg ikke. Fant oppskrift i Nøstebarn boka! :) Åsså hadde jeg 2 garn labbetuss garn liggende,så det ble en spragle-sokk ;)

Ganske stolt av meg selv nå altså. Men neste sokk får vente litt. Jeg fant et annet prosjekt jeg må begynne på imorgen :P

Nå skal jeg henge opp ullklærne til lille knert,så skal jeg legge meg etterpå.

Ha en fin natt *smask*

