Stikkord

, , ,

Endelig kom de på plass. Har bare masa og masa i minst et halvt år nå :P

Litt mørke bilder ja.. Hm.. De er tatt med iphonen. :) Bildene ble tatt for snart 1år siden og rammene kjøpte vi inn før det igjen. Og det tok oss 10 minutter ventetid for å få det gjort. Herregud. Skulle ha gjort det for lenge siden :P Deilig å ikke ha en stor hvit vegg lengre,vi har hatt det nå i 2år.

Åsså har vi fått ny puff,men oppbevaring. Enda mer deiligere å få bort de slaskete saccosekkene vi har hatt stående der :)

Så det så.

Her skjer det lite. Jeg strikker,men det er ikke noe nytt. Men det går så treeeeigt. Er bare en lue og et par sokker nå,skjønner ikke hvorfor det går så tregt. Men men. Lua kunne jeg har gjort ferdig for mange dager siden. Men jeg har rakka den opp 4 ganger for jeg ikke blir helt fornøyd. GAD!

Vet ikke med den strikkebutikken min jeg altså. Føler kanskje det blir litt stress. Hva tror du?

Snart skal knerten hentes i bhg. Eller,sambo er på vei ut av dørene nå. Å om en time eller to er svigers her og. De skal til Berlin imorgen,så de skal sove over. Ikke her,men hos tanten og onkelen til sambo.

I kveld håper jeg at jeg får truffet Heddaen min <3

Tjolahopp!

