Stikkord

, , , ,

Uffeluff. Formen er ikke god idag altså.. :( Lille knert har fått spysjuken og jeg er veldig redd for at denne gangen er jeg og smitta. Har hatt vondt i mange mange dager nå. Knerten spydde oppi middagsskåla igår,jeg mener det.. Det var nesten ingenting andre plasser,litt på buksa,alt var oppi middagen.. Litt komisk var det jo da,selvom vi mista ganske kjapt matlysten..

Så ja,idag har vi hatt slappedag. Jeg har ikke gredd håret mitt,kledd meg skikkelig eller noe ting idag. Pussa tenna eneste. Planen var jo ryddedag. Men ingen har orka noe. Sambo la seg kl 5 inatt. For da sovna knerten skikkelig. Jeg fikk sove siden jeg hadde lovt at jeg skulle stå opp med han.

Jeg sitter å har begynt på tøfler til lille. Holdt egentlig på med bukse,men når jeg såg disse tøflene kom hjem på fredag. Så fant jeg ut at det er på tide med nye ;) Veldig modne for utskiftning de der. Godt brukt :) Har noen andre tøfler i skinn til han og. De er så kjekke,men jeg har så mye restegarn,så jeg fant ut at jeg skulle strikke noen gode varme nå når det er så kaldt ute :)

Jeg har blitt ferdig med Pixie-lua hans og. Sleit litt med den altså. Rakka den opp ikke mindre enn 4 ganger. Men når jeg først fant det ut. Var den kjempe lett. Av og til tenker jeg vanskeligere enn det er :)

Knall kjekk lue. Blir nok flere av den tenker jeg :)

Nå skal jeg slappe litt av alene. Knert er lagt,sover ikke. Ligger å kikker i bøker. Sambo er på flyplassen og henter svigers,de har hatt en langhelg i Berlin.

Når han kommer hjem skal han lage biffsnadder til oss! Gleder meg! :D Håper jeg bare får det ned og det ikke kommer opp igjen.. UggUgg

