Stikkord

, ,

Herlighet så surt.. Hadde skrevet DET lange innlegget så fucka alt seg og forsvant. Jaja. Vi prøver igjen.

Ser det blir noen dager i mellom hver gang det skrives her. Men dagene går som sagt fort. Selvom jeg bare er hjemme så er det liksom ikke «tid» til alt.

Knerten ble 1,5år på torsdag som var. Store fine gutten min. Ikke noe baby lengre nei. Og det merker jeg veldig. Han forstår veldig mye av det vi spørr og forteller han. Selvom vi bare som oftes får NEI til svar. Det er veldig veldig neineinei periode på gang her nå.

Jeg fikk litt sjokk her en dag. Satt og sang litt i sofaen og plutselig synger han med den lille søte stemmen sin «bæbæ lille lum» Han er så god altså! Og så teller han til liiila (fira) Nei,må bare innse at babyperioden er over for godt!

Har strikka litt i det siste. Og det kommer vel ikke som et sjokk for noen? :P

Nå har jeg prosjekt i å strikke matchende genser til han. Har bestilling på bukse og genser,så jeg må ta meg en prøve genser først. Håper det blir vellykket!

«Hu mor» fikk og seg noe nytt i helgen. Søndagen brukte jeg til å strikke et pannebånd til meg selv. Lett og kjempe deilig å bruke.

Nå skal jeg vekke min kjære som sovna i stolen til lille knert. Fatter ikke hvordan han klarte det egentlig :)