Stikkord

, , , ,

Vi er kommet oss hjem fra fjellet altså. Ingen som ble snødd inne,selvom det nesten såg sånn ut når vi våkna på søndagen :P

Jeg er bare ikke helt «tilstede» om dagene. Sliter sånn med den forferdelige ryggen min. Var hos Naprapaten min igår. Og jeg har vist kink i korsryggen. Nakken som var grunnen til jeg begynte å gå til han,er så og si helt fin. Nå skal vi bare få vondt alle andre plasser. Yeah.

Håper det går over ganske snart. Jeg er lei av å bare sitte her. Det ser helt grusomt ut her inne. Vi klarer å holde det ryddig,men er jo så skittent. Og har en haug med klær som skulle ha fått en vask. Har begynt med litt nå. Men bare det å legge ting i og ta ut av vaskemaskinen gjør helt sykt vondt :(

Wii`en er jo komt på plass da. Ikke mye jeg har fått prøvd med Wii fit`en siden ryggen trøbler. Men det jeg har prøvd har vært kjempe gøy. Jeg kjente faktisk igår at magen hadde fått seg litt trening. Var til og med litt støl :P

Bilder og greier fra helga tror jeg kommer i kveld. Fant ut at jeg ikke hadde så veldig mye bilder på mitt kamera. Sambo har vel litt mer på sitt tenker jeg :)

Nå skal jeg se videre på The Hills og strikke ferdig genseren til lille knert.

Åsså kaffe da <3