Stikkord

, , , , ,

Nei og nei så dårlig jeg er på å oppdatere her.

Tar en full fart oppdatering her fra de siste ukene :)

Sist jeg skreiv her var vi vel på karmøy. Skulle bare være der en helg,men bilen streika,så ble til at sambo reiste med båten hjem til Sandnes for å gå på jobb,og jeg og lille knert ble igjen. Var koselig det. Utenom at vi hadde bare tatt med klær til en helg. :P Og vaskemaskinen i leiligheten streika ;)

Vi fikk fiksa bilen da. Så vi kom oss hjem igjen.

Knerten hadde karneval i barnehagen den 12.februar. Vi sendte ned en søt liten Nasse Nøff. Eller oooooe booom eller dooom som han sier :)

Så go gull <3 Tenkte at han kom sikkert til å rive av seg hele den nasse lua hele tiden. Men han syns faktisk den var ganske kul å ha på seg. Søtingen :D

Så var det morsdag/valentines day/fastelaven – søndag. Jeg ble vekka med klemmer og kyss om morningen. Og fikk et fint hjemmelaget kort av sambo og knerten. Fikk et «gavekort» (hjemmelaget) på frisørtime. Passa meg midt i blinken. Så den timen må jeg få ordna meg en dag i denne eller neste uke. Sambo fikk en sparebørse «til bryllupet» og en bryllups-planleggerbok. Det var mest til oss sammen den pakken der da ;)

Fikk frokost når jeg sto opp. Og litt senere kom sambo med en fin rosa kake med melis hjerte på. Den hadde han ikke baka selv altså. Den hadde han funnet på ikea :P Men den var fantastisk god. :)

På mandagen eller var det tirsdagen fikk vi litt dårlige nyheter. Sambo mista jobben sin. Eller mista og mista. Han viste jo at han ikke kom til å ha den i en evighet. Siden kontrakten gikk ut i jula. Men han hadde så mye å gjøre at det virka som han hadde jobb en stund. Men altså ikke. Så da bestemte vi oss for å bare flytte hjem igjen til karmøy. Planen var jo uansett og flytte til sommeren. Og ser liksom ikke vitsen i å bo her i 4 mnd,for så å flytte. Så da ble jeg vertfall glad. Jeg har jo villet flytte hjem lenge :P

Så nå er barnehageplassen til Eliah sagt opp. Har levert inn ny søknad på karmøy. Jeg har søkt på 3 jobber hjemme og sambo 1. Han er litt usikker om han bare skal gjør ferdig skolen frem til sommeren. Ikke ha jobb. Men få en etter sommer. Men vi får se hva som skjer. Hus har vi fått leid. Sånn halveis vertfall. Er bare noe småting vi må ordne først. Så da flytter vi i slutten av mars! :D Gleder meg!

Så da må jeg og nevne av denne strikke-butikken min blir satt på vent enda en gang :/ Jeg skal prøve å få til noe inni mellom. Men nå blir det så mye pakking og flytting og sånn. Og jeg må strikke hundretusen par tøfler. Huset vi skal leie er kjempe gammelt og det er kaldt på gulvet :)

Det var vel det! ;)

Slenger inn litt bilder og sånne ting i kveld. Nå er det mat tid :)

