Stikkord

, , , ,

Så utrolig kjekt at det er så mange som vil være med i konkurransen min da :D Hadde jeg aldri trodd! Kjempe gøy!!

Fant ut igår at vi kommer til å kjøre flyttelass den 27mars. Iiih,det er faktisk bare 3 uker til.. Må jo begynne å pakke jo!! :P Gleder meg kjempe masse. Ser for meg hvor vi skal plassere ting i det lille gamle huset vi skal bo i. Nesten 70år er det. Eller kanskje det er over det og. Husker ikke helt. Gammelt og lite. Men kjempekoselig. Og alt går i en overgang. Skal jo til med å bygge hus etterhvert :)

Har strikket litt i det siste. Som alltid. Monstebukse-settet er ferdig. Har ikke fått til et helt skikkelig bilde av knerten med det på. Står jo ikke i ro lengre.. :P Men her er hvertfall bilde.

Han er så søt når han har alt på seg. Og han syns vottene er kjempe gøy å ha på. Hadde jeg aldri trodd. Han river av andre våtter. Men de er vist kjekke :)

Ellers har jeg strikket en monsterbukse på bestilling. Den skulle lille Emily Mathilde ha. Ble kjempe fornøyd med den. Hvertfall mammaen ;) Og det er jo alltid kjekt :D

Så er jeg med i Norsk StrikkeForum. Der er jeg med i Månedens lue. Kjempe kjekt! Blir kanskje kjekke julegaver noen av de?! ;)

Denne mnd var det med flettemønster. Det har jeg aldri prøvd før. Så måtte hoppe i det. Det var til og med engelsk oppskrift. Men det gikk jo lekende lett. Så da trenger jeg ikke være redd for fletter eller engelske oppskrifter fremover.

Luen hetter 18 seconds to sunrise. Og du finner gratismønster (engelsk) på Ravelry.com.

Den ble litt i det minste laget for meg. Så den ble lagt i en bursdagspresang til tanteungen min som blir 5år :)

Så har jeg jo strikka calorimetry`en og cafè au lait mittens`ene som konkurreres ut litt lengre nede på siden ;)

Så jeg har fått strikket litt denne mnd og.. Ikke værst.

Nå er det fullfart strikking på tøfler til vi flytter.. Kaldt på gulvet. ;)