Nei nå er jeg lei denne snøen altså. Er virkelig ikke vandt til at snøen ligger så lenge som 3 mnd. Det har den faktisk gjort nå snart. Vi har jo snø toppen 3-4dager. Det er selvfølgelig fint og koselig. Men jeg blir snytt hver dag jeg hører drypp drypp fra taket. Masse fuglekvitter. Har til og med sett edderkopper krype og mygg fly. Jeg føler nå er våren rett rundt hjørne. Men så,om kvelden når jeg kikker ut av vinduet før jeg legger meg. Så snør det jammen meg igjen.  Vår vår kom til meeeeg!

Idag er det 20dager til vi flytter hjem. Kjenner jeg blir gladere og gladere for hver dag. Ser for meg hvordan vi skal innrede den lille hytta,og at vi skal få det kjempe koselig. Har til og med vært på shopping å kjøpt noen nye koselige ting. Men de er allrede pakka ned,så jeg får heller ta bilder av de koselige når de har komt på plass. Strikker tøfler så det freser etter også. Kjenner jeg er litt lei av de nå. Men jeg har mange nye prosjekter som ligger på vent. :)

Idag har jeg sittet mange timer og kikket på mange ting på denne siden. Utrolig mange koselige og fine ting som jeg ble helt forelska i. Liker den stilen.

Er veldig trøtt idag. Sambo var på jobb/ute på byen igår. Jeg hadde besøk som sov over. Og lille knert hadde planer om å ikke sove så veldig mye inatt. Sambo kom hjem sliten,og jeg var sliten. Så vi alle har vært sliten idag. Godt når lille knert var lagt for kvelden og vi krølla oss sammen på sofaen. Her skal jeg ligge til jeg legger meg. Og tviler på at det blir så mange timene til.