Stikkord

, , ,

Hvordan går det med de løftene jeg kom med etter nyttår?

Vi finner de fram igjen..

Jeg skal bli flinkere å være mer positiv til ting. Ikke tenke så masse på små filleting og smile litt mer. – har blitt bedre her,men det er vel en grunn for det. Vi skal flytte hjem ;)

Ta mer vare på meg selv. Bruke mer tid på bare meg,kjøpe meg mere klær. Og ikke minst BH`er :P Jeg går i ammeBHer enda jeg ;) Ingen klær og BH`er er kjøpt inn enda. Men jeg leter og leter. Finner ingenting som jeg syns er i fint nok.

Ta av de kg`ene jeg har satt som mål,og være flink til å spiser rett og trene MER. Og regelmessig. – her må jeg ta meg seriøst hardt i nakken. Men idag har jeg trena 45min ;)

Ta vare på de vennene som er verdt noe og som bryr seg. Plukke bort de som har skuffa meg gang på gang det siste året. – er på stor besøksrunde nå før vi flytter. Men gåper på å få mer kontakt med folk hjemme på karmøy når vi flytter dit.

Blogge mer ;)må ta meg litt sammen her og ja :P

Ta mer bilder. – blitt flinkere.

Få åpning på min fine lille strikkebutikk der jeg strikker på bestilling.Den blir satt på vent til vi har komt oss på plass i ny huset.

Lære meg mer om strikking,kanskje legge meg ut på å lære meg hekling og å sy RETT.Kommer seg ;)

Og tilslutt:

Slutte å røyke… igjen… – hm,ingen kommentar :P

Se der ja. Må ca ta meg sammen i alle punktene her. Og værtfal i det med mat og slanking.

Men nå har jeg tatt meg 45min på wiiFit`en. Og jeg blir faktisk sliten og svett av det. Nå må jeg bare holde det sånn at jeg gjør dette hver dag. Når vi har komt oss på plass hjemme skal jeg begynne i et treningsstudio med ei vennine av meg. Ekstra motivasjon å trene med noen. Ikke lett å si nei når man har allerede planlagt det ;)

Nå er det mat og litt ryddings.

