Har i noen år nå lest Trudeba sin blogg. Eller dagbok om du vil ;) Jeg har dagbok innpå Enjoydiary jeg og. Men etter noen år så ble jeg litt lei og ville finne en annen plass. Derfor er jeg her ;) Er litt vanskelig å få fulgt med de jeg leste hos der inne. Men det går på et vis.

Men Trudeba har jeg alltid lest hos,og kommer og til å gjøre det så lenge hun skriver ;)

Men det jeg skulle skrive om kjære trudings,er at hun er en fantastisk anbefaler på økologiske og miljøvennlige ting. Hun skriver ofte innlegg der hun anbefaler alt fra bleieposer,sminke og vaskemidler. Som er økologiske og kjempe gode.

Jeg har alltid tenkt på det å bli litt mer miljøbevist. Og satse litt mer på økologisk ting. Men det er jo en del av det der ute,og jeg syns det er vanskelig å velge ut ting jeg vil prøve. Det er der Trudings har vært kjempe kjekk å ha :D

Jeg har ikke fått prøvd ut mange ting. Men de tingene jeg har prøvd er jeg utrolig fornøyd med.

En liten reisepakke fra Burt`s bees med forskjellige økologiske hudprodukter. Lukter utrolig godt og jeg har fått myk og god hud. Ikke mer vintertørrhet nå altså. Sambo syns til og med at jeg lukter fantastisk godt ;) Så denne er et smart kjøp om du har lyst å prøve ut og ikke vil kjøpe store flasker av ting med en gang.

Her en dag gikk jeg forbi Sunkost butikkene. Og DER såg jeg mange av de merkene som Trudeba anbefalte til rengjøring. Så jeg kom ut med to ting. Har planer om å kjøpe litt flere ting når vi har flytta hjem ;)

Miljøvennlig universalrengjøring sprayflaske for alle vaskbare overflater.

Passa bra at jeg var tom for både bad og kjøkkenspray. Denna funka bra til det. Og helt grei lukt.

Meget effektiv flekkfjerningssåpe til å fjerne bl.a flekker fra kulepenn, blekk, blod, fett og frukt. Kun egnet til hvitt og fargeekte kulørt tøy.

Jeg prøvde denne såpa på neon stygge flekker Eliah fikk på ullbodyene hans igår. Og de var bortevekk etterpå. Kjempe bra såpe.

Så det var det jeg hadde prøvd. Og jeg kommer absolutt til å prøve flere ting.

Gå innpå bloggen til Trudeba Hun kan litt mer enn meg om dette. Og har mange bra anbefalinger :)

Linker til Et Grønnere Hjem og Burt`s Bees


