Stikkord

Jon er en barndomsvenn av meg. Vi var sammen hver eneste dag i mange år. Hadde lam i bånd,hinderløyper med kaniner,red på turer med hestene. Disco i kjelleren og masse masse mer. Mange kjekke minner! :D Og tenker mange ganger på det å være så liten igjen og gjøre alle de kjekke tingene. Alt vi fant på altså. Sitter her å ler litt for meg selv ;)

Opp igjennom årene er det litt vanskelig å holde kontakt med mange. Jon er en av de jeg har mista litt kontakt med. Syns det er litt trist. Men sånn er det bare av og til. Men det kjekke er at jeg fant bloggen hans. Og er kjempe gøy å følge med på livet hans igjennom den. Er utrolig stolt over å kjenne Jon og over hvor langt han har komt. Og jeg vet at han kommer enda lengre om han vil. Er ikke en ting som kan stoppe Jon når han har satt seg et mål. Sånn har han alltid vært,siden vi var små. Og det er en utrolig bra egenskap å ha! :)

Akkurat nå har han også en konkurranse på bloggen sin. Så stikk innom der og snus litt. Er mye gøy å lese :D