Stikkord

, , ,

Har blitt en stund siden nå. Har tenkt i mange dager nå å skrive et innlegg. Men,dagene har for lite timer. Jeg mener det. Dagene fyker avgårde!

Vi er ferdig innflytta. Har fått alt på plass. Har noe små krims krams igjen. Men er liksom ikke noe som haster. Vi har endelig fått nett,og nå venter vi på parabol. Da har vi TV og. :)

Egentlig har det vært litt deilig uten tv og. Har jo sett litt på serier og filmer om kvelden da. Men Tv har ikke stått på hele dagen som før. Og det er veldig deilig. Nett fikk vi for noen dager siden. Sambo ble mer og mer forbanna over at ingen ville levere nett til oss. Mobiltbredbånd var fullstendig utelukket. Men vi fant en løsning til slutt. Med litt ledninger og graving av kabel ;) Så nå er alle fornøyd.

Knerten er også storfornøyd. Begynt i en kjempe koselig barnehage. Innkjøringen gikk supert og det føles som han alltid har gått der. Å ingenting er bedre enn det.

Jeg driver å strikker hentesett og søker på jobber. Har dukket opp et par nå i det siste som jeg VIL ha. Det som er litt kjedelig er jo at jeg har null erfaring med disse jobbene,og da blir jeg vel sendt rett bakerst i køen. Men må håpe litt for det om. Kanskje det går. ;)

Bilder av lille dukkehuset mitt kommer om litt ;)