…dårlig på å skrive her. Må bare beklage det.
Unskyldning…?? Mja,et par. Tiden fyker,jeg har fått jobb,det er fint vær ute..

Åsså har jeg flyttet inn til ED igjen.. (enjoydiary.net) Skrev dagbok/blogg der inne før jeg lista meg litt ut å begynte her. Men så savna jeg mange av de som er der inne. Så jeg sneik meg inn igjen ;) Men betyr ikke at jeg ikke kommer til å skrive noe her inne.

Dagene går ja. Og jeg har fått meg jobb! Har jeg forresten nevnt det? Uansett,nevner det igjen. Jeg har fått jobb på Rema1000 rett borti svingen her. Å må nesten takke min svigermor for litt av den æren. Var hun som la inn ett godt ord for meg etter jeg hadde søkt ;)
Kjekke folk og grei jobb. Rett borti her så jeg er ikke avhening av buss. Takk gud. Jeg er lei av buss.. Litt kjipe arbeidstider innimellom,går glipp av mye treningstimer og som regel er lille knert lagt når jeg kommer hjem. Men jeg overlever!

Ellers er det lite ting som skjer. Vi nyter solen ute. Hadde det bare ikke blåst så mye. :P Har fått planta cherry tomater,mini agurk,ruccola-salat,sitronmelisse,chili og paprika. Og har 3 krukker med stemor ute på trappa. Så koselig atte!
Lille knert (…og litt mammaen) har fått seg kjæledyr. En liten og søt kanin som heter Naaaniiiin! Er rasekanin. Løvehodekanin. Er så herlig. Lille knert er kjempe kry!

«næmmin mamma.. Naaaniiin»

Herlige lille <3

Strikking går det i og. Men ikke fullt så mye som før! Holder på med hentesett til ei vennine som får i juli. Er ferdig med jakka. Holder på med buksa. Men går treigt ja. Er i koma når jeg kommer fra jobb. Men må bli ferdig med det snart. Har litt på lista til sommeren. Så håper jeg får gjort det.

Strikka 17 mai lue til lille knert og. Ble en djevel-lue. Han har ikke hatt det,å fant ut at den passa godt til bunad. Ble fin den. :)

Får slenge ut litt bilder senere.. Har jo blitt en del siden sist. Idag skal jeg slappe av. Fri fra jobb. Deilig vær ute. Så får hengt opp litt klesvask tenker jeg ;)