Søte fine lillestore knerten min blir 2år idag <3

Tiden flyr og jeg kan faktisk ikke tro at det har gått to år allerede. Og han er jo så flink og go. Litt trass innimellom. Men det skjer jo alle ;)

Vi var oppe idag kl 8 med en liten muffins med to lys på. Så fikk han blåse,og vi sang happy birthday to you. Han sang med,for han kan den sangen :D Så fikk han pakke. Hadde kjøpt et togsett til han fra IKEA. Og det falt veldig i smak! Han har fått litt tidligere bursdagsgaver også. Sånn før vi reiste på ferie fikk han sandkasse og nye vossatassar klær ;)

Vi gikk ned og fiksa togbanen til han og han satt og styra og leka kjempe lenge. Jeg smelte til med blåe bursdagspannekaker til frokost. Så fikk han kake og lekte litt mer med tog.

Senere skal vi bort til svigers og spise pizza.Ellers blir det skikkelig bursdagsselskap med familie og venner på fredag :D

Bilder og sånn må komme senere.. Sambo holder på å fikse pc`en min,og jeg har ikke noen på denne pc`en jeg sitter på nå!