Vi er hjemme altså.. Og ferien er over (buhu) Hverdagen er på plass igjen og det regner!

Dataen min har vært på en aldri så liten oppdatering. Så nå er den ny som gull. Jeg gav opp litt alt trykking og slit for å skrive et lite innlegg her inne. Derfor ble det litt stille. Men nå er det gang igjen. ;)

Jobb igjen ja. Sukk.. Slitsomt å begynne igjen. Og til og med 1 dag før jeg var klar for det (og som ikke sto på vaktlista mi før jeg gikk på ferie) Men,kanskje jeg trengte akkuratt det? En pang start!

Knerten har blitt 2 år. Eller 9år som han helst vil være. En mann som jobba i b.hg hans spurte sambo idag om hvor gammel han egentlig var. Han sa 9år selv,men kunne snakke som en 9åring,så han ble litt i tvil :P haha! Han er veldig tidlig på snakkingen. Er så herlig å kunne ha en samtale med den lille fyren der. Teller til 15 gjør han og. Og snart 20. Mangler bare 16 og 19 ;) Kan de fleste fargene. Flinke gutten min! Er så stolt over han <3

Så har man jo fått rukket å strikke litt siden sist og da. Ble ferdig med hentesettet et par dager før termin. Men lillejenta ville ikke komme før 10dager over. Settet gikk veldig treeeegt og.. Men det ble ferdig da. Dog veldig stort,siden lillejenta var veldig liten ;)

Settet er funnet i SandnesGarn sitt Lanett hefte  nr 0514 og heter nr 4 Naturfarget sett. Jeg strikka ikke i lanett superwash. Men med Viking pure milk garn. Gikk fint det ;)

Nå er det tid for loppekassa.

Jeg skal jobbe full uke og helg. Det tar jammen meg på ZzzZZz

