Hadde nyse-kuler igår. Nøs sikkert 5-6 ganger etterhverandre hele tiden. Endte opp med at jeg var helt tett i går kveld.

Og idag er det ikke bedre. Tett i dasen og tett i hode. Og det er soool. Og jeg har fri. Er ikke det typisk da?! Isj. Jeg har orka og hengt opp noen klær ute på tørkesnoren. Ellers har jeg bare vært inne. Er så tung i hode,og solen gjør det ikke bedre.

Men jeg har fått gjort litt da. Fiksa litt her inne. Så har jeg lagt en lading med knekkebrød. Fort gjort! Ble ikke så sprø denne gangen. Men jeg for skylde på formen min :P

Jeg har fått fiksa litt bilder og. Så her er det siste ferdige i strikkefronten. Gjorde den ferdig på hytta. Så var det bare og hekle kant rundt og feste knapper og lapp. Ikke bare bare det når man strikker løst og hekler fast. Men det gikk :)

Oppskriften fikk jeg låne og kopiert av svigermor. Hun hadde et oppskrift heftet fra hjemmet eller allers fra 1975. Mange søte barneklær.

Nå skal jeg slenge meg litt på soffen før knerten skal bli henta i b.hg og vi skal ha pizza-kalas hos oldeforeldre :D