Og jeg har FRI!!!

Har jobbet helg,og skal jobbe helg denne helga også. Jeg gleder meg til vi begynner med de faste dagene igjen nå. 4 helger på rad er ikke så utrolig festlig,og vertfall ikke når jeg få se minimalt av lilleknert både i ukedagene og i helgene. Men men,sommerferiene på jobb er vel snart over tenker jeg. Og forhåpentligvis nye folk begynner. For det trenger vi.

I helga (som har vært igjen etter jobb) har jeg slappet av. Har hatt en liten jentekveld på både fredag og lørdag. Deilig å slappe av sånn. Men har blitt litt mye godis og brus. Fy skam seg altså :P Neida,må jo kose oss litt ;)

Jeg er snart klar med jakka i hentesettet til lillsøss. Har en arm og raglandfelling igjen. Tror dette settet kommer til å gå fort. I motsettning til det andre jeg strikka. Akkurat som sirup :P

Jeg har rukket og handle litt på morningen idag og. Ikke værst bare det. Jeg ELSKER Sonett sin gallesåpe. Den tar ALT av flekker. Både på vanlige klær og ullklær. Så nå bestillte jeg meg 2stk,så jeg har en stund ;)

Sonett flekkfjerningsåpe. Et must til alle som har småbarn og bruker mye ullklær ;)

Så tenkte jeg å få kura all strikkeklær og ullklær til knerten før den sesongen begynner igjen. Har aldri prøvd denne. Men siden jeg er så fornøyd med såpa,så må jo denne og være bra :D Sonett ullkur.

Tilfører tekstilene det nødvendige fettinnholdet, og holder de myke.

Tilfører tekstilene det nødvendige fettinnholdet, og holder de myke.

Så da er jeg og ullklærne klar for vinteren ;)

Litt tidlig ute kanskje? Men herlighet,det har jo ikke vært så allverden fantastisk sommervær. Så høst og vinter nærmer seg vel med stormskritt,enten vi vil eller ikke ;)

Fridagen min skal gå i å vaske klær og hus. (som alltid) Så jeg får komme meg opp av stolen her.