…sommerklærna er pakket vekk,og ullklær er pakket opp og lagt i skap og skuffer. Den første høst-stormen kom igår. Det blåser som bare det ute og vi sitter inne og hører på ulingen og fyrer i ovnen. Jeg liker høsten jeg. Bare ikke alt regnet da :)

Jeg er ferdig med hentesett-jakka og har begynt på sparkebuksa. Det går nok greit og jeg blir nok ferdig i tide :) Etterpå er det klart for julegaver. Tror ikke jeg får tid til så mye dette året heller. Hadde jo planer å begynne tidlig dette året. Men,alltid noe som dukker opp.

Ikke så mye så skjer for tiden. Jobb for det meste. Endelig ferdig med de 4 helgevaktene nå,så denne helga har jeg fri :D Den skal tilbringes i Bergen og møte kjekke jenter,drikke og spise god mat. Kanskje litt shopping?! Gleder meg.

Nå skal jeg kose meg med popcorn,tv og litt strikking før det blir middagslaging og jobb igjen!

