Ja det gjorde jeg. På søndagskvelden. Jeg har ikke lært meg å sy sånn skikkelig enda. Etter jeg var ferdig med vognposen og mai tai`en ifjor. Ble symaskinen pakket fint bort. Men så fant jeg ut at jeg skulle prøve litt igjen.

Har prøvd et par ganger på å sy noe så enkelt som et strikkepinne-etui. Jeg begynte fint,men så ble det bare tull. Så endte med at jeg kjøpte et igjennom Etsy.

Men så hadde ei vennine av meg bursdag. Og hun har ønska seg et sånn etui en stund. Så siden vi har litt lite med penger for tiden. Og det er ikke mindre enn 4 bursdager denne mnd. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å fikse ett. Stoff hadde jeg liggende. Og denne gangen prøvde jeg og være nøye nøye. Og brukte strykejernet til og med ;)

Oppskriften er fra Pickles. Og oppskriften finner du Her.

Jeg troppa den stroppen og trykk-knapp og sydde heller bånd på.

Ble helt greit fornøyd. Litt små skjeivt her og der. Men bursdagsjenta ble vertfall veldig glad,og det er det som betyr noe ;)

Vennina mi prøver seg forresten i blogg-verdenen selv. Og du kan besøke henne på  Smurfeline om dere vil ;)

