Jeg holder bare på med hemmelige julegaver. Kan jo ikke røpe noen av de enda. ;)

Men det er altså det jeg holder på med.

Åsså venter jeg da.. Venter på å bli taaaante. :D Terminen var lørdag 9 okt. Så hun er på overtid. Men kan jo komme når tid som helst. Og jeg gleder meg sånn!

Igår fikk jeg faktisk kose baby. Å guri altså,jeg ble veldig babysyk. Og lilleknerten ble helt forelska i henne. Kosa med henne han også.

Kose lille prinsessa <3

LilleKnert er helt forelska. Kosa masse med henne og var så søt og snill.

Det var denne lille prinsessa jeg strikka dette hentesettet til.

Men lille Ane var så liten når hun ble født. Så det har vært altfor stort. Helt til nå. Nå er hun 3 mnd gammel og det passer perfekt.

Så kjekt ! Og hun er jo helt nyyyydelig.. Det var en STOR smule babysyk jeg ble altså ;)

